Ny insändare i Unt: Var rädd om Marielund
Representanter för Svenska turistföreningen och Friluftsfrämjandet skriver i en insändare i dagens Unt: ”Uppsalaborna behöver stadsnära rekreationsområden och därför bör Marielund bevaras så långt det är möjligt.” Läs mer här: http://www.unt.se/debattspecial/var-radd-om-marielund-1774153.aspx