UNT-artikel med oroande innehåll
I fredagens UNT kan man läsa: – Vi är tveksamma till en så stor utbyggnad som 250 nya bostäder. Kulturmiljön är känslig i området. Vi skulle hellre se en exploatering med ett 50-tal hus, säger kommunalrådet Lars O Ericsson. – Men jag vill naturligtvis att vi ska kunna sy ihop en överenskommelse till slut, säger…